Thursday, September 27, 2007

Kort rapport om Bob


Dagsform: God. Dock med vissa svackor. Svackorna innbär t ex tuppjakt - dock inte allvarligt menad - sno skor och dräggla ner desamma, pussas så att samtliga i familjen är täckta av dräggel.

Vikt: 29 kg (2 kg plus sedan i fredags)

Sovvanor: sover som en stock.

Rörelsemönster: okontrollerat och förvirrat med ett inslag av attack mot tvåfota individer, där inkluderas även höns och tuppar. Katterna ser numera ut som mördarsniglar, dvs täckta av slem.

Familjens humör: På topp då Bob är som en duracellkanin med avstängsningsknapp ;-)

Favritkäk: Husses fläsksvålar....eh.

Gör just nu: Ligger och fiser och halvsover i köket.

Over and out.

Tack för du tog dig tid att läsa rapporten och hoppas din kväll blir fortsatt gynnsam ;-)

12 comments:

Anonymous said...

Bob det låter flott och stiligt...snajsigt på nått vis...Jag dreglar inte men snorar och ger upp kraftiga skall med jämna mellanrum (hostar alltså)..."Håll för mun" skrek dottern för en stund sen...men hur lätt är det att hinna i dessa atacker som kommer över mig...sover som en stock jag också men munnen på vid gavel...vaknar och är som torrt sandpapper i munnen...hasar upp och skvimpar i mig vatten...Visst låter det dom ett ganska dystert tidsfördriv...Fast har varit ute en sväng på cykel idag men väl hemma somnade jag...ja ja det går över...

Kram på Er från Malin

Anonymous said...

skriver som en kratta ser jag men ni får försöka utläsa vad människan menar...

Susanne said...

malin: underbart när man är förkyld och inte kan stänga munnen för då kvävs man, när man sedan vaknar känns det som om någon har stoppat ner en näve med papper i käften på en.
skickar lite konjak på posten om du vill ;-)
Ja Bob e lite coolt. Du vet Bob Hund med låten: "flickorna e borta och jag e oinspirerad" :-)
//Kram

Ps vi förstår dig sketabra ;-) Ds

Anonymous said...

Hej Bob.
Är du hemma och redo för bus imorgon mitt på dan?? Typ vid 2-3 eller så?

Anonymous said...

Boooooobbbbbbbb!!!!!!
Kolla vad jag hittade!! *asg*
http://www.silence.se/bobhund/images/shop/klassisk_dam.jpg

Anonymous said...

[img]http://www.silence.se/bobhund/images/shop/klassisk_dam.jpg[/img]

Anonymous said...

Ger upp, mailar länken till din matte :) du måste visa den här i bloggen sedan!

Anonymous said...

härligt namn bob han verkar vara en pigg o glad kille kul att få lära känna honom. kramar från oss i södertälje...

Andra 19 said...

Han låter ju helt fantastisk! Vår försöker att dregla ned katterna men de hoppar bara undan..

Puss Bob Hund på nosen

Anonymous said...

Mäh! Jag hade ju redan döpt dig! Eller ja, typ då... :P Fast Bob låter mer macho än Abbe faktiskt... :)
Jag är ju döpt efter en sketacool hockeymålis, så vi är typ lika coola du å ja'! Å så självklart... Bob.... Hund... ja. Klart.
Dunk i ryggen grabben, för vi är ju balla killar ;)
Morsning!

Susanne said...

Pia: Grym tröja! :-)
Japp vi e hemma. Kom med sötnosen så ska vi rejsa säger Bob!
//Kram

Åse m familj:Ja han e rolig och verkligen grabbig :-)
//Kram

Andra19: Katterna lägger sig ner helt stela *asg*
//Bob pussar tebaxs!

Lix: Jag valde mellan Abbe och så Bob men så blev det Bob. Ser ut som en Bob säger husse. De e hans förslag.
Idag ska jag in till torget. Då ska jag skrämmas lite tror jag, e ju liksom en huligan..hehe
//Peace mannen!

Karina said...

Bob Hund är en skita cool grupp tycker matte ;)Fast det visste ni väl redan...*s*

Ha det gött killen

Daffie