Wednesday, September 17, 2008

Uppehållsväder!


Kör lite samma som vädret nu. Det är ju uppehåll och vi har ju sluppit regn ett tag. Har lite uppehåll med bloggen. Är lite tråkig och bara snabbkollar era bloggar. Jag får inte riktigt tid för det just nu. Sen är jag lite sådär lagom off som man kan vara ibland. Har börjat promenera på kvällarna så det blir inte mycket datortid förutom skolarbete.
Men ni ska veta att jag håller en liten koll på er ändå. Inte kan jag släppa er bara sådär.

Igår var en familj och hämtade 2 av kattungarna och imorgon åker den 3:e. Den 4:e behåller vi själva om ingen vill ha den lille busen. Är så glad att det ordnade sig.

Håller just nu på med en arbetsuppgift om Socialtjänstlagen. Inte lätt med studiero just nu när gubben bara varit hemma och vänt mellan två kurser. Imorse - tidigt tidigt - åkte han till Landvetter för att flyga till Kreta. Han ska i och för sig sitta instängd på kurs på dagarna, men ändå. Vi saknar honom redan här hemma!

Nu ska vi fixa lite morgon pyssel här och sen blir det promenad och förhoppningsvis ska de små sova middag så jag kan fortsätta med pluggandet.

Må väl!

Ps Hittade en bild på 2 ½ åringen som jag bara älskar! Ds

9 comments:

Annika said...

Åh vilken mysig bäbisbild... saknar den tiden.... men men det är gôtt när de blir stora med... kämpa på med pluggandet nu o jag förstår om du inte har tid till så mycket annat.... man vill ju göra ett så bra resultat som möjligt.... Kram Annika

Dalatorpet said...

Hej hej kul att se dig :-) vi finns kvar :-) hoppas du har kul vid skolbänken

Fake cake said...

gosig bild:))))
Här städas det på fredagskvällen...inte hinner man blogga;( får knycka mig en stund någonstans i helgen haha

Kramis

Brunkullan said...

Kikar in och önskar dig en trevlig helg:)
Susanne

Grindelunda said...

Åh...vilken liten goknopp. Blir alldeles varm i hjärtat.

Ha en skön lördag.
Kram Gunilla

Beas said...

Underbar bebisbild...just när de ligger så där med handen är de så otroligt extra söta. :-)

Jag log när du beskrev pensionären på familjeparkeringen. Hehe...

Synnøve. said...

Hejsan.
Så söt bild på barnet.
Hoppas det löste sig med bilder och annonsen nu.
Säger god natt och släcker ner datorn. En ny arbetsvecka väntar runt knuten.
Ha det så bra nu.
Kram Synne.

Brunkullan said...

Hej igen!
Hoppas pluggandet går bra, med lilla bebisen i famnen, för jag förstår att det är svårt att lägga ifrån sig en sån liten goding :)

Tänkte bara tipsa om en liten tävling hos mig:)
Susanne

Fake cake said...

VARJE dag jag stiger in här så står det UPPEHÅLLSVÄDER haha

men det har regnat en del så nu krävs det ett nytt inlägg vännen;)

Hoppas allt plugg går bra. Här har det varit möte hemma ca 5 tim dag under 2 dar. Är helt slut nu;)

Kramis