Wednesday, October 01, 2008

Tiden går och vi med den.


Ja här sitter en annan och skriver fast man egentligen inte har riktigt bloggsug sådär.
Har inget med er där ute att göra. Ni är bäst, men jag har inte riktigt fokus på bloggen just nu.
Det händer väl inte så mycket här hemma fast ändå massor.
Allt kan man inte skriva om på bloggen så är det ju.

Har noll intresse för inredning just nu, men jag vet av erfarenhet att det där brukar gå i vågor.
Håller efter och städar så gott det går men har noll projekt på g när det gäller hus och hem.
Det är så många andra projekt på gång när det gäller familjen.

Har slängt något snabbt öga in i era bloggar. Jag har inte skrivit så många kommentarer det sista men så är det ju ibland.
Fast jag håller koll på er ändå ska ni veta. :-)

Ett av blogg historiens tråkigaste inlägg var nog det här.

Ta nu hand om er så här i rusktider.
Må väl!

21 comments:

Malin said...

Hej Susanne
Förstår hur du känner, jag har inte orkat blogga på jättelänge och funderar på att sluta helt, får se hur jag gör. Har haft det lite jobbigt privat så lusten finns inte där.
Jag hoppas du mår bra iaf vännen.
Kram Malin

Vit Spets said...

Hej där!
Nej Då, Du behöver inte slösa en massa energi på att spöa upp Henne! Det är bara någon som tycker jag är FÖR frodig, men det har jag hört förrut så det var ingen nyhet! Suget om bloggen, jag visst kan det variera - det gör det hos mig me kan jag lova... fixa höstfrisyren var faktiskt skönt, jag hade ändå alltid håret i en tofs så det var en befrielse att få bort den :) hårfärgen får vi se hur länge jag behåller, jag blir nog rödhårig igen snart :)
Skönt om dig
Kramis
//Siv

Vit Spets said...

Sköt om dig! skall det stå *fniss*
//Siv

Gårdsromantik said...

Men så är det ju ibland. Just nu är jag otroligt seg...då blir det mest butiksvaror...det kratsar ju runt det såhär på året.

Kram Maud

Anonymous said...

Vad roligt att höra från dig, jag förstår att du kanske inte har riktigt tid med blogg+ en massa projekt där hemma nu när du går skola. Går det bra för dig där, i skolan? Kan nog vara lite slitigt periodvis?

Sköt om dig
Kram Pernilla

Synnøve. said...

Hej vännen.
Tack för din härliga kommentar hos mig.
Ibland så tryter orken och lusten. Det är nog normalt.
Det gladde mig dock att se att du fick lite energipåfyll av mina bilder.
Ta det nu med ro en stund och kom igen när du får ork och lust tillbaka.
Jag kikar in till dig med jämna mellanrum i alla fall.
Ha nu en fin kväll.
Kramen Synne.

Grindelunda said...

Hejsan!
Inte kan man vara på hugget hela tiden inte. Och blogga ska man göra bara om man själv känner för det, inte för att tillfredsställa andra.
Jag har en hemtenta jag skall greja innan den 20 oktober, så mitt fokus är mest på det området nu.

Må så gott nu, och var rädd om Dig.
Kram i höstrusket från Gunilla

marita blücher said...

Hej Susanne,
Ibland känns det på det där viset - och så plötsligt infinner sig lusten och intresset igen - jag har själv lite dåligt samvete för att jag inte hunnit med bloggandet på senare tid. Tusen tack för din rara kommentar på min blogg och ha det så bra.
Varma sensommarkramar från Marita

MiaMaria said...

Hej!

Ibland så har man bara inte ork......

HA´det så gott!

Lycka till inne hos mig!
MiaMaria

Katta said...

Låter rätt sunt att inte vara fokserad på bloggning och inredning jämt och ständigt.Själv vet jag inte om jag skulle fixa att få läxor igen, har nog med att hjälpa sonen med mellanled och allt vad det är.Sköt om dig tills du får bloggbegäret tillbaka, kram Katta

Brunkullan said...

Blogga ska man göra när man känner för det:)
Vi finns ju antagligen här när andan faller på igen..det vet du:)

Lycka till med skolan och barnen och hönsen och hundarna och kattorna..ja du ser ju! Du lär ha att göra ändå..hihi!!
Kram Susanne

Stina said...

Hej gumman! Man får ha sådana där perioder, vet du.
Då kommer det roliga sedan.;-) Puss

Anonymous said...

Jag känner igen mig. Allt går i vågor. Jag har också haft lite bloggtorka på sistone. Känns dock som om intresset börjar vakna till liv så smått igen för bloggen =)

Ha det så bra! Kram Pernilla

Malin said...

Hej Susanne!
Hoppas allt är bra med dig och att du har en skön helg!
Kramar Malin

Malin said...

Låter som vi hamnat i samma skov du och jag...vet inte hur jag ska ha det med bloggandet...både vill och vill inte...Har varit hemma och förkyld en del och då har jag pulat lite här hemma men inte "som förr"...gör det som måste göras och ibland blir det nått ryck och mer blir gjort.
Är nyfiken på hur det går nu då du läser...anar att det är en massa pluggande för dig...
Är så himla kul med hunden...visst den skiter lite då och då...och inte alltid på tider som jag tycker passar men får väl gå...just nu ligger hon brevid mig och sussar så gott...
Ta hand om dig och din goa familj...

Kramen från Malin

Grindelunda said...

En hösthälsning från Grindelunda!

Kram Gunilla

Dalatorpet said...

Hej vännen!!! saknar dig :-)

Grindelunda said...

Önskar Dig en skön helg!

Kram från Gunilla

Malin said...

Hej!
Undrar hur du mår Susanne? Hoppas allt är bra även om du inte orkar blogga?!
Varma kramar Malin

Fake cake said...

Tack goa ni för hjälpen ikväll...nu sussar gubben såååå gott;) utan smärta.
Jobbar på Tisdag o onsdag men vi kan väl höras i veckan.

PS: Vem tog inte jackan? tösabiten B sydde på en pälskrage och ska ha den i skolan imon:) synd för mig för den var såååå go..jaja

Kramis

Paula said...

Hej hittade hit via Båtslycke. Det är väl helt förståligt att ha pauser ibland.. Det har nog alla.. Gillar din blogg kommer återvända hit.