Thursday, September 04, 2008

Fullt upp!

Har jag haft här, men inte på ett oangenämt sätt.

Skolan går bra...eh hoppas jag! :-) Har lämnat in 2 uppgifter skriftligt den här veckan och gjort en muntlig. Har precis mailat iväg en och när ändå datorn var varm så slänger jag mig in här och skriver några rader.

Igår var vi iväg och hälsade på våra vänner Jennie och Jonas och deras tre trollungar. Blev en em/kvällsfika. Gubbarna tog en sväng och plockade svamp. Nu står det rejält med Karl-Johan och gula kantareller i kylskåpet. Ska bli god pastarätt i helgen.
Vi väntar till helgen för att se hur hälsoläget är här hemma då. Gubbens näsa rinner som en kran utan packning och jag börjar bli lite het i huvudet. Inte kul! Ska ta mig en whiskey ikväll...i rent medicinskt syfte då jag tycker det smakar kräks!

Sen vill jag tacka Linda med bloggen Dalatorpet och Stina med bloggen Hemma på landet. Dessa härliga tjejer att gett moi utmärkelser! Alltid lika kul att få och så svårt att skicka vidare. Svårt bara för att alla skulle ha dem. Får suga lite på den karamellen någon dag.

Just nu behöver familjen mig här i bakgrunden. Hinner inte läsa så mycket hos er nu. Men ska försöka smita undan till kvällen.

Må väl!

2 comments:

Dalatorpet said...

Kul att se att det går bra med studierna!!!! Jag tycker du är super duktig!!

Annika said...

Hoppas det inte blir förkylt där hemma hos dig.... o vad kul att det går så bra att läsa... kämpa på.... ha en trevlig helg o du ta en till om den första inte hjälper.... Kram Annika