Thursday, March 19, 2009

Kan det vara vår...

....som är på g? Ja fast man vet ju att det förmodligen kommer snöa i april. Imorgon är det i alla fall vårdagjämningen och då är det ju i alla fall vår i almanackan.
Här hemma händer inte mycket så egentligen är ett blogginlägg helt onödigt.
Sitter framför datorn och pluggar för det är änna mycket nu som vi säger här på Västkusten.

Hur som helst så bjuder jag på lite bilder idag i bloggen, tillhör ju inte vanligheterna när det gäller mig, men jag har hittat lite sk inspirationsbilder inför badrumsrenovering. Finns mycket som man vill ha, men prislapparna är nog felmärkta, det är dyrt! Man får väl försöka kompromissa lite.

Bild från bloggen Dreamhouse. Verkligen ett drömhus. Det här badrummet tycker jag är urläckert!


Gillar det här handfatet! Jaja man kan ju drömma så får man se hur det blir. Vi som inte ens har bestämt oss, eller kunnat enas kan man säga, om vilket kakel vi ska ha! :-)

Här är en länk som man kan kika läääänge på: Potterybarn

Ät våfflor för det är dags för det snart!
Må väl!

6 comments:

Fake cake said...

Gillade de badrummen med:) handfatet var ju ursnyggt. Ja man får väl se hur mkt pengar det blir över när vi gjort glasverandan och köket;)

Måste få gratulera i förskott:)

See you//Kram Lotta

Annika said...

Ja man ju drömma...... snyggt var det iallafall..... ha en skön helg...Kram Annika

Smultron & Äppelblom said...

Va kul och spännade kära du! Badrummet på bilden var ju ursnyggt! Blir det badkar eller dusch? Ses snart hoppas jag! Kram

Annika said...

GLAD PÅSK... Kram Annika

Synnøve. said...

Hej på dig.
Nu är det länge sen du var på bloggen.
Hur är det med dig?
Kramen Synne.

Fake cake said...

Håller med synne nu;) nä skojar jag vet att du varit borta och har häcken full men väntar ändå på en litet pytt inlägg dock;)
Ingen vår idag men då kan man ju STÄDA inne.......ohhh va roligt;/
Damm överallt efter rivningen.

Vi hörs//Kram Lotta