Wednesday, March 11, 2009

En liten hang-up...


...har jag fått. Jennie vill inte du ska bli rädd nu när jag blev lika förälskad som du i dessa Erik Kold burkar. :-) Har vunnit en auktion på Tradera på dessa muscho lovely burkar. Jag älskar retroprylar. Ska försöka få till det med lite färger här hemma, man får blanda och ge.

Idag är jag seg som gammal kola. Är trött och sleten, nu vill man ut i trädgården och påta, det ger mer ork tycker jag. Sitter just nu och huttrar lite framför datorn och försöker få tummen ur att avsluta en uppgift. Just nu har jag ingen inspiration. Går nog upp till hönepönerna och hämtar lite ägg. Ev lite lunch och så på uppgiften igen.
Det här blev ett synnerligen blaha inlägg, men jag måste bara visa hur min fina burk ser ut.

Ska kika in hos er med, fy mig att vara så dålig med det!

Fridens och må väl!

3 comments:

Synnøve. said...

De där burkarna är ju så läckra. Har en med rosa lock på. Men det står inte nått på själva burken. Intresserad? Säg bara till.
Har varit ute på promenad och sitter och njuter en fika nu.
Kram på dig Synne.

Annika said...

Snygg burk!!!! sitter o kollar runt lite nu .... har haft lite dålig inspiration ett tag men nu börjar livsandarna återvända igen....dom kommer med solen o ljuset... du står i o läser.... duktigt.... hönan var ju en sorglig historia för man fäster sig vid sina små husdjur..... rasen verkar fin..... ha det så gôtt Kram Annika

Fake cake said...

Hoppas din skoldag var bra:)
Här är det lugnt i dimman. Bara att en lohmanhöna fick se sin sista syn in i en rovfågels ögon igår och blev uppäten fast vi var ute mest hela dagen;(
Tur jag har så många nu men det var en av de äldsta och av dem är det bara 3 kvar...jaja shit happens
Iallafall så är det liv i 9 Mignonägg o 4 svarthönsägg så det är kul.
Hör av dig om du känner dig ensam:)

Kram