Wednesday, March 07, 2007

Åt rätt håll?


Tyra är piggare. Mycket piggare. Vi hoppas att det är åt rätt håll om man säger så.
Nästa vecka är det återbesök hos ortopeden och då får vi se vad de nya direktiven blir.
Går lite "längre" rundor med damen nu och det gillar hon stenhårt.
Äntligen äter hon också med god aptit. Härligt! Gillar inte att hon ser tunn och benig ut :-(
Känns bra att Tyra blir bättre för annars är det segt just nu.
Har just nu ingen tid för mig själv (blir några rader ynk här)
Försöker bli av med hästen för jag hinner inte med honom överhuvudtaget. Den lilla tid jag har kvar på dygnet går åt till mockning, utfodring och skötsel. Ridningen hinner jag inte med överhuvudtaget. Synd för han är verkligen supermysig att rida.
Om ni har någon i närheten som söker en trevlig häst till ett kanonpris så skicka dom till mig.
I värsta fall blir det att skicka honom till slakt....usch.

Vill inte umgås med folk eller knappt åka hemifrån. Det här är inte likt mig.
Ber om ursäkt för en patetisk blogg men man kan inte alltid vara på G.
Skönt att Tyrannen är det i alla fall :-)

Må väl!

6 comments:

Selma crew said...

Va kul att det går åt rätt håll för Tyra det glädjer oss verkligen att höra.
Mindre kul att vara helt ur gängorna hoppas att allt lättar snart.
Kram och sköt om er

K&A said...

Hurra för Tyra och Susanne!

Snart är det vår...snaaart :-)

/Klas

Anonymous said...

Gumman... häng iii. Det blir bättre snart har jag hört!! I löööv you, remeber that! Kom när du vill, om du vill. Annars stanna hemma och vänta ut skittiden! Ring när du orkar!!

Anonymous said...

Kram på dej vännen o ge Tyrannen en puss från mig.

Anonymous said...

Skönt att det går åt rätt håll för Tyra. Vi har nog drabbats av samma "depp-edimi" du och jag!! Förstår dig precis - ett stort täcke över huvet är det bästa för tillfället.. Men som någon intelligent människa skrev: Snart är det VÅR!!! Då blir allt bättre!

Anonymous said...

Hej vännen hur går det med allt?

Kram Pia